Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΕΡΖΙΚΗΣ : ΕΓΩ ΑΥΤΑ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΑ, ΑΥΤΑ ΕΛΕΓΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΛΕΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕ ΚΑΛΕΣΟΥΝ..(ΕΛΕΓΕ)


Σήμερα, με αυτό το ρεπορτάζ, δίνουμε στην δημοσιότητα ένα ακόμα ηχογραφημένο και απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα των καταγγελιών του κ. Βασίλειου Μπερζίκη της 26ης Ιαναουαρίου 2010 το οποία απαντά στην επιστολή Β. Μπερζίκη της 31ης Ιανουαρίου 2010 με την οποία επιχειρεί να αντρέψει τις καταγγελίες του με ανακρίβειες και αντιφάσεις - και το οποίο θα συστήναμε στον κ. Παναγιώτη Σακανδαλάκη να ακούσει με πολύ προσοχή και να διαβάσει ακόμα προσεχτικότερα. Η ίδια προσοχή απαιτείται και το αρχικό ηχογραφημένο και απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα (που δημοσιεύσαμε στις 29/01/2010) των καταγγελιών μαζί με αυτό που σήμερα δίνουμε στην δημοσιότητα πλήρως απομαγνητοφωνημένο. Μπορεί ο κ. Σκανδαλάκης και οι συνεργάτες να ακούσουν τις καταγγελίες του Β. Μπερζίκη -και τα δυο ηχογραφημένα αποσπάσματα που βρίσκονται ΕΔΩ- εναντίον του Πέτρου Γαλάτουλα που επίσης καταγράφηκαν εντός του Ιανουαρίου 2010(11 και 26 Ιανουαρίου αντίστοιχα) όπως θα ακούσετε και όχι νωρίτερα.


Διαβάστε τώρα και το πλήρες ηχογραφημένο – απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα όσων μας είπε και μας κατήγγειλε εκ νέου της 26ης Ιανουαρίου την ημερομηνία που επικαλείται στην επιστολή του «προς κάθε ενδιαφερόμενο» που φέρεται να συνέταξε και να υπέγραψε ο Βασίλειος Μπερζίκης την 31η Ιανουαρίου 2010 και ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΛΙ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΜΠΕΡΙΖΚΗ ΤΗΣ 26ης ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ (10) ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΓΑΛΑΤΟΥΛΑ

ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ- ΔΗΛΩΣΕΙΣ 26ης ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2010 ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΜΠΕΡΖΙΚΗ

Α.Σ: Εννοείς στην Ουρανούπολη μετά τις εκλογές του 2007 ή...γιατί εγώ γράφοντάς το...

Β.Μ.: Μετά τις εκλογές του 2007...

Α.Σ. Καλά που μου το είπες, γιατί εγώνόμιζα ότι βραθήκατε τώρα μετά τις εκλογές του 2009.

Β.Μ.: Το 2008 ήταν αυτά τα λεφτά. Εφέτος που γυρίσαμε με τον Πάπα, μου λέει δεν θα φέρουμε κόσμο από κάτω...λέει «δεν θα δώσουμε».

Α.Σ. Μάλιστα. Κατάλαβα. Αλλά αυτή η συζήτηση για τα λεφτά των εκλογών του 2007, έγινε ένα χρόνο μετά...

Β.Μ.: Το 2008 έγινε.

Α.Σ.: Το 2008 έγινε το καλοκαίρι...

Β.Μ.: Το 2008 έγινε, δεν θυμάμαι ποια μέρα ήταν

Α.Σ.: Και είσασταν στην Ουρανούπολη με τον Παπαδόπουλο, ο οποίος είπε ότι και εμείς δώσαμε 10.000 δολάρια.

Β.Μ. : Εγώ, ο παπαδόπουλος, ο Τσιπτσής και ο Πάπας. Καθόμασταν και τρώγαμε και μάλιστα άνοιξα εγώ συζήτηση και εκεί πάνω είπε ο παπαδόπουλος ότι και εμείς δώσαμε 10 χιλιάρικα$.

Α.Σ.: Όλα αυτά για τις εκλογές του 2007;

Β.Μ.: Ναι. Το είπα στον Γαλάτουλα, «ρε, σου έδωσε και 10 χιλιάρικα ο τέτοιος». «Μπα» μου απαντάει 5 «χιλιάρικα μου έδωσε. Και ο Σπυρόπουλος τα έδωσε σε μένα, δεν τα έδωσε σε αυτήν την τοπική». Του λέω «πάρε ένα τηλέφωνο τον παραδόπουλο και πες του το».

Α.Σ.: Μισό λεπτό για να καταλάβω, για να μην κάνω λάθος. Είναι άλλα λεφτά του Σπυρόπουλου τότε και άλλα λεφτά του Παπαδόπουλου;

Β.Μ.:Ο Σπυρόπουλος τά έδωσε στον Παπαδόπουλο και τα έφερε ο Παπαδόπουλος και τα έδωσε στην τοπική τα έδωσε του Boston.

Α.Σ.:Ο Σπυρόπουλος έδωσε 5.000;

Β.Μ.: Ο Γαλάτουλας λέει 5.000 και ο Παπαδόπουλος με είπε 10.000.

Α.Σ.:Ναι, 10.000 έδωσε ο Παπαδόπουλος, απλώς τα μετέφερε ή πήρε τις 5.000 του Σπυρόπουλου και δώσανε και άλλες 5.000;

Β.Μ.: Στην τοπική τα έδωσε του Boston τα έδωσε τα δέκα χιλιάρικα και τα έφεραν αυτοί εδώ πέρα και τα έδωσαν στον Γαλάτουλα.

Α.Σ.:Στην νομαρχιακή.

Β.Μ.: Και θυμάμαι καλά ότι εκείνες τις ημέρες μας είπε ότι μας έδωσε κάποιος δέκα χιλιάρικα. Δεν μας έδωσε το όνομα. Του λέω «ποιο όνομα σου έδωσε τα δέκα χιλιάρικα;». «πάρε με αργότερα να σου πω». Μετά που του έκανα εγώ συζήτηση και του ‘πα «σου έδωσε και δέκα χιλιάρικα», «τα πέντε χιλιάρικα τα έδωσε σε μένα. Δεν τα έδωσε σε αυτούς». Του λέω «πάρε τον Παπαδόπουλο». Έτσι έγινε όλη αυτή η ιστορία… Ο Παπαδόπουλος λέει ότι ... τα έφεραν σε εσένα. Έτσι έγινε.

Α.Σ.:Εσύ όταν του ξαναείπες του Γαλάτουλα γι’αυτή την ιστορία, γιατί το ξέρω, κανά δυο φορές ήμουν και εγώ μπροστά(σ.σ όταν του τα έλεγε ο Μπερζίκης), από εκεί και πέρα ο ίδιος έδωσε κάποιον οικονομικό απολογισμό γι’αυτήν την ιστορία; Διότι λέει ότι...

Β.Μ.: Τίποτε δεν έδωσε. Και εγώ είχα πρόβλημα μαζί του. Γι’αυτό δεν ξανά πάω. Για αυτό και ααραιτήθηκα κιόλας. Ήμουνα μέσα στο συμβούλιο του και παραιτήθηκα. Δεν μπορώ δεν γουστάριζα εγώ με τα λαμόγια. Τελείωσε. Εγώ είμαι άνθρωπος που δεν θέλω να δώσω δικαίωμα να λένε για το όνομά μου. Δεν το θέλω αυτό το πράγμα. Και να κάθονται να συζητάνε ότι ο Βασίλης τα πήρε. Μακριά από εδώ. Πάρτε τα, φάτε τα μόνοι σας, αλλά εγώ μια ζωή θα σας γκρινιάζω.

Α.Σ.:καλά εσύ τα είπε στον Πάπα τα είπες στον Τσιπτσή τότε στην Ουρανούπολη...;

Β.Μ.:Τα είπα, τα είπα...

Α.Σ.:Δεν έδειξε κανείς ενδιαφέρον...;δεν είναι κάτι απλό αυτό.

Β.Μ.: είπε θα έρθει την πρωτοχρονιά να τα συζητήσει, να τα ψάξει... ήρθε, δεν με πήρε τηλέφωνο, ούτε τίποτε.

Α.Σ.:Ήρθε πού εδώ στην Αμερική;

Β.Μ.: Ναι εδώ στην Αμερική. Θα ερχόταν την πρωτοχρονιά για να την ψάξει τη δουλειά. Έμαθα ότι ήρθε αλλά δεν με πήρε τηλέφωνο.

Α.Σ.:α ναι είχε έρθει...

Β.Μ.:ήρθε αλλά δεν με πήρε τηλέφωνο.

Α.Σ.: Ούτε όταν είχε έρθει εδώ πέρα και τους έδινε ο Γαλάτουλας τις πλακέτες; Ούτε τότε σε φώναξαν να το ψάξουν το θέμα;

Β.Μ.: ούτε τότε με φωνάξανε να πάω. Με καλέσανε να πάω (σ.σ. στην εκδήλωση) αλλά δεν πήγα. Τους είπα ότι είχα παραιτηθεί και δεν ήθελα να τους δω στα μούτρα. Με καλέσανε να πάω για εκείνη την γιορτή που κάνανε στην Ομοσπονδία και δεν πήγα.

Α.Σ.: Εμένα με ενδιαφέρει ότι αυτά που λες είναι πάρα πολύ σοβαρά και συγκρατώ αυτό που είπες ε… ότι «Ας μου κάνουν και μήνυση, εγώ λέω την αλήθεια».

Β.Μ.: Βέβαια...γιατί εγώ έχω και τους άλλους που δεν τα πήρανε. Να μας πείτε «τα πήρατε ή δεν τα πήρατε»...

ΑΣ:όλα αυτά τα άτομα είναι εδώ, Βασίλη;

ΒΜ:ναι εδώ είναι. Αυτά για να τα αποδείξεις, πρέπει να δείξεις checks, έτσι δεν είναι; Ας δείξει checkια! Αυτοί τα εξαργυρώνουν τα checkια τους.

ΑΣ:Ναι, σωστά. Εγώ απλώς…

ΒΜ: (4:49) έδωσε σε κάποιο ένα checks των 200$ και τα έδωσε σε έναν, είχα δώσει εγώ το λόγο μου ότι θα στα δώσω του λέω μαλάκα τα πήρες τα λεφτά σου;

ΑΣ: Βασίλη, για να καταλάβω...η ΝΔ του έστειλε 13.000 ευρώ. Διασταυρωμένο αυτό, στο όνομα του Ορφανάκου.

ΒΜ: Θυμάμαι κιόλας ότι μας το έστειλαν το φαξ κάτω από το γραφείο, στο ξενοδοχείο μέναμε (το καλοκαίρι του 2008 στην Χαλκιδική στην συνάντηση Πάππα-Τσιπτσή-Παπαδόπουλου), και μας το έστειλαν από κάτω (σ.σ.από το κόμμα εννοεί) φαξ και μας το έδειξαν. 18.800 κάτι τέτοιο έλεγε.

ΑΣ:Εννοείς 18.800 σε δολάρια...μάλιστα

ΒΜ:Ναι σε δολάρια.

ΑΣ: τα οποία χρήματα πήγανε, το φαξ πήγε κατά λάθος στην τοπική στο Νιου Τζέρσεϊ...

ΒΜ:α, δεν το ξέρω αυτό.

ΑΣ: Αυτά τα λεφτά είναι εκτός από αυτά που έστειλε ο Σπυρόπουλος στην Βοστώνη, είναι άλλα λεφτα;

ΒΜ: Ναι, εκείνα είναι άλλα λεφτά και άλλα του Σπυρόπουλου είναι άλλα λεφτά. Σου λέω στο τραπέζι επάνω, την ίδια συζήτηση είχαμε με τον Παπαδόπουλο και εκείνος είπε ότι «του δώσαμε 10 χιλιάρικα», ότι τα έχει δώσει ο Σπυρόπουλος. Και εγώ του το χτύπησα μια μέρα, «ρε», του λέω «πήρες 10 χιλιάρικα από τον Σπυρόπουλο». «εγώ»; έλεγε «πέντε χιλιάρικα αυτός μου τα έφερε».... Προτού ξεφύγουμε για τις εκλογές αυτός(σ.σ ο Γαλάτουλας) έλεγε ότι πήρε τα 10 χιλιάρικα.

ΑΣ:Ποιες εκλογές τώρα λες του 2007; Ή μετά;

ΒΜ:Του 2007. Του 2007. Όλα για το 2007 είναι. Το 2009 δεν κατεβάσανε κόσμο κάτω.

ΑΣ: Ναι, το ξέρω το 2009 ότι δεν κατεβάσανε και δεν στείλανε και λεφτά

ΒΜ: έτσι λέει ο Πάπας

ΑΣ: και δεν στείλανε και λεφτά. Όχι έτσι λέει ο Πάπας, είναι αλήθεια ότι δεν δώσανε λεφτά. Δηλαδή όλη η ιστορία είναι τα 18.800 που έστειλε η ΝΔ για τις εκλογές του 2007 και τα 10.000 που διαβεβαιώνει ο Παπαδόπουλος ότι δώσανε στον Γαλάτουλα για να καλυφθούν εισητήρια...

ΒΜ:ναι...

ΑΣ: Εσύ περίπου Βασίλη πόσα άτομα (υπολογίζεις) δικά σου που δεν έχουν πάρει τα εισητήρια;

ΒΜ: Δέκα άτομα...

ΑΣ: Δέκα άτομα...

ΒΜ: Εγώ όσους ξέρω δεν τα έχουν πάρει τα λεφτά τους... αν πήρανε 3-4, ο πέμπτος τα πήρε –είναι αυτός ο γιατρός...ένας γιατρός που έχουμε εδώ πέρα-. Αυτός τα πήρε τα λεφτά του; «τα πήρε» μου λένε γιατί μιλάω κάθε μέρα.

ΑΣ:Γιατί μου είχε πει και για ένα περιστατικό ότι κάποια στιμγή τον προκάλεσες τον Γαλάτουλα να πάρει τηλέφωνο, όλους αυτούς που έλεγε, ισχυριζόταν ότι τον πήρε τηλέφωνο, και καθώς τον πήρε τηλέφωνο μπροστά σου, άλλο του είπε ο Γαλάτουλας και όταν τον ξανά πήρες εσύ, σου αποκάλυψε ότι «μα δεν ήταν έτσι, δεν με άφησε να μιλήσω...»

ΒΜ:όχι μπροστά μου πήρε κάποιον... γιατί του έλεγα αυτούς τους ανθρώπους δε θα τους πλερώσεις; Έλεγε «τα πήρε, τα πήρανε» λέει. Του λέω πάρε του «τηλέφωνο του», του δίνω το νούμενο, τον παίρνει, δεν το σηκώνει αυτός. Του λέω «θα τον πάρω εγώ και θα το σηκώσει». Του τηλεφωνάω εγώ και το σηκώνει. «Ρε» του λέω «είμαι εδώ με τον Γαλάτουλα. Πήρατε τα λεφτά;», «όχι». «Πάρτο, ρε Γαλάτουλα και μίλα». Μπροστά μου. Του δίνω το τηλέφωνο. Μιλάει. Του λέει «δεν σας έχω γραμμένους...». «Τι δεν με έχεις γραμμένο;» του λέει «δεν σου έφερα τα εισητήρια; Δεν σου έφερα την απόδειξη που ψήφισα; Δεν στα έφερα όλα και τώρα λες ότι δεν με έχεις γραμμένο;». κατάλαβες;

ΑΣ: Κατάλαβα... Αυτά που λες είναι πολύ σοβαρά

Β.Μ. σοβαρά είναι… αλλά να μπορείς να τα αποφύγεις να μη τα πεις όλα αυτά… έχει και την καρδιά του αυτός… μη τραβιόμαστε, άστον να πάει …

Α.Σ. όχι Βασίλη μου, με ξέρεις πολύ καλά θα γραφτούν και θα ειπωθούν όλα όπως τα έχεις καταγγείλει και ας καθαρίσει ο ίδιος. Εκείνος λέει ότι είναι καθαρός.

Β.Μ… άστον να λέει αυτή είναι η αλήθεια όπως σου τα λέω.

ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΜΦΙΒΟΛΙΩΝ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΩΡΑ KAI ΔΙΑΒΑΣΤΕ–ΞΑΝΑ- ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ, ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΑΣ ΤΗΣ 11ης ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ(2010), ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΒΑΡΥΤΑΤΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΓΑΛΑΤΟΥΛΑ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΝΕΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ!

Εκ τότε ακολούθησαν και άλλες συνομιλίες μέχρι και την παραμονή της 29ης Ιανουαρίου 2010 που δημοσιεύθηκαν οι καταγγελίες. Μάλιστα ενημερώσαμε τον Βασίλη Μπερζίκη σε άλλη τηλεφωνική μας συνομιλία στο διάστημα 15 με 24 Ιανουαρίου 2010 ότι ενημερώσαμε τον αρμόδιο επί του αποδήμου Παναγιώτη Σκανδαλάκη και η απαντήσεις και οι αντιδράσεις του Β.Μπερζίκη ήταν το ίδιο κατηγορηματικές εναντίον του Πέτρου Γαλάτουλα με όσα έχετε ακούσει στα δυο εκτενή ηχογραφημένα αποσπάσματα με τις συνομιλίες



Στο σημείο αυτό να διευκρινίσουμε ότι μεταδώσαμε μόνον ένα μικρό μέρος όλων των ηχογραφημένων στοιχείων και συζητήσεων(από τον Μάρτιο του 2008 με τις καταγγελίες που είχαμε με τον Β. Μπερζίκη) μέχρι και τις τελευταίες συνομιλίες μας τον Ιανουάριο του 2010 στις 11 και 26/01/2010 αντίστοιχα με το ίδιο ή σχεδόν παρόμοιο περιεχόμενο που ήδη μεταδώσαμε και αποκαλύψαμε!

Εμείς σας καταθέσαμε τα στοιχεία του ρεπορτάζ για τα αληθή γεγονότα με αποδείξεις και ντοκουμέντα. Τώρα, εσείς εκεί στην οδό Ριγίλης, και στην οδό Λυκείου, και κυρίως εδώ στην ΝΥ και γενικά στις ΗΠΑ και νούν έχετε… και κρίση διαθέτε… και οξυδερκή αντίληψη για να βγάλτε τα συμπεράσματα σας… οι κρίσεις και τα σχόλια δικά σας…{A.S}


Η ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου